Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2023 13:21 - Остро перо : Портретна снимка от Хайван Манджев
Автор: pantaleev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1154 Коментари: 13 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 По случай 10 ноември - Портретна снимка от Хайван Манджев - автор с бръснато черепче и мустачки: Твърдя че преди 10 ноември не е имало банани. Сега се смея на хората които се бият за банани и ги наричам бедняци. Мразя комунистите. Но с радост гласувам за човек с рода от ДС. Против езикът на омразата съм и расизма. Но атакувам политическите си опоненти на ентически произход. Крещя, че тук не е Москва. Нямам нищо против тук да е Вашингтон. Критикувам Ганя че кара с бясна скорост. Аз пък карам тротинетката на макс в парка когато е най пълен с хора. Смея се на хората които живеят и се грижат за родителите си. Своите съм пратил в старчески дом и не ги поглеждам. Окупирах СУ през 2013 заради Шиши. Сега се скатавам и мишкувам когато Шиши управлява задкулисно. Подигравах се на Емили Тротинетката. После станах кандидат за общински съветник от партията която защитава правата на такива като нея. Пиша се морален стожер. Брат ми е наркоман. Наричам копейки хората които не мислят като мен. Нямам нищо против доларовците. След шопинг в МОЛА хапвам в Макдоналдс и обяснявам на свои приятели как имало руска пропаганда и всичко наоколо било проруско а не западно. Подигравам се на православните и на вярващите. Отивам на молебен в синагогата с еврейска шапчица без да съм евреин. Пиша долу Палестина и главорезите араби. Нямам нищо против арабите които пъплят из София. Гражданин на света съм и обичам всички народи. Мразя собственият си народ, култура и традиции. За свободата на словото съм. Но искам да уволнят Петър Волгин от радиото защото говори неща с които не съм съгласен.
Либерална журналистка с голямо его живееща в Брюксел съм. Мразя троловете в сайтовете и репресивният режим преди 1989. Обаждам се в местоработата на виден мой интернет критик да го уволнят. Нямам нищо против защитникът ми и верен адютант който е влюбен в мен да се държи като трол.



Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - До 10. pantaleev
10.11.2023 21:11
По всичко си личи – психически лабилен; раздвоен, разтроен и така до 99. Вътрешната му противоречивост ще го съсипе, за което естествено ще обвини комунистите и ДС.
цитирай
2. pantaleev - По всичко си личи – психически ла...
10.11.2023 21:51
kvg55 написа:
По всичко си личи – психически лабилен; раздвоен, разтроен и така до 99. Вътрешната му противоречивост ще го съсипе, за което естествено ще обвини комунистите и ДС.


И Путин е виновен според Хайван Манджев и Букър Господинов. :D
Този текст е подходящ за литературно четене в клуб Перото до НДК от групата сектанти гравитиращи там. Описва ги.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Пантич!
11.11.2023 00:34
Добре написано, поздравления!
Типичен мърморещ, съвременен Българин Люшкащ се между собственото мнение и -Ама те така казаха
Общо взето ,човек объркан, раздвоен, безполезен дори за себе си Зависим!
Ами ту и свинята търси хубавите ябълки, да ги докопа!
Но, дори и тогава си остава свиня!
Вярно, бананите бяха проблем, но това не ми пречеше Сега има банани, но хората не се хранят само с банани! Стоят и почерняват Впрочем ,те са лековити месестата част от кората им! Хората ако знаят, само нея ще ядат!

То не бяха мутри, кражби, разстрели, грабежи, паращутисти и какво ли още не?
Някои твърдят ,че било хубаво, но невежите не разбирали от хубаво!
Сигурно са прави!

Лека нощ!
цитирай
4. pantaleev - Здравей Иване :)
11.11.2023 11:28
Благодаря за отзива. В Интернет циркулира текст с либералните опорки за нас българите и за това реших да направя тази версия.
Твърде много сме разделени като нация и не знам как ще се помирим. Днешното време е добро само за тези които се оядоха от пари и тези които живеят в измислена реалност за света.
За пустите му банани си затрихме държавата.
Поздрави.
цитирай
5. ka4ak - Честито, СЕФТЕ!!!
11.11.2023 13:45
„Криворазбраната цивилизация“ Добри Войников, публикувана през 1871 г. в Букурещ. A КАК СЕ ПРАВИ АНГЛИЙСКА ЛИВАДА? С 200 ГОДИНИ ПОЛИВАНЕ И КОСЕНЕ.....ДА СИ РЕКНА,ВСЕ ПАК...
цитирай
6. pantaleev - Качак
11.11.2023 13:57
Ако под сефте визираш поста - той е първи от доста време. Иначе имам блог биография от 2010. Архивирал съм постингите. :)
цитирай
7. mileidi46 - :)))
17.11.2023 01:36
E,еее най-после....!!
цитирай
8. pantaleev - E, еее най-после. . . . !! Е тука ...
17.11.2023 09:09
mileidi46 написа:
E,еее най-после....!!


Е тука съм си де! По скоро наминавам :)
цитирай
9. panazea - Души в окови !
30.11.2023 14:35
.....
цитирай
10. pantaleev - . . . . . Драго ми да е да видя Пан! Да ...
01.12.2023 09:51
panazea написа:
.....

Драго ми да е да видя Пан!
Да души в оковите. Най интересното е, че именно тези дребни душици ми говорят и се бият в гърдите, че са свободни!
Поздрави :)
цитирай
11. pantaleev - Изтриха ми поста за Мимокио? Защо? ...
11.12.2023 10:45
Изтриха ми поста за Мимокио? Защо? Може да толерирате гей пропаганда но друго мнение не. Ето за това спрях да пиша тук
цитирай
12. mileidi46 - :))
15.01 15:54
Е при Демонокрацията е така...:)
цитирай
13. pantaleev - Е при Демонокрацията е така. . . :) ...
16.01 09:04
mileidi46 написа:
Е при Демонокрацията е така...:)

За съжаление! :(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pantaleev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 382235
Постинги: 164
Коментари: 4710
Гласове: 27741
Архив