Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03 14:11 - Искане за отстраняване на Мимо Гарсия от сайта blоg.bg поради пропаганда на хомосексуализъм
Автор: pantaleev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 803 Коментари: 57 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Уважаеми администратори и модератори на блог.бг, Пиша ви като загрижен потребител и гражданин, който е дълбоко обезпокоен от съдържанието, публикувано от Мимо Гарсия на вашия уважаван уебсайт. Като човек, който цени традиционните семейни ценности и морала, намирам материалите на г-н Гарсия, които открито насърчават и популяризират хомосексуалността, за неподходящи, обидни и противоречащи на ценностите на мнозинството от потребителите на вашия сайт.

Вярвам, че платформата на блог.бг трябва да служи като място за продуктивни дискусии, споделяне на различни гледни точки и насърчаване на разбирателство между хората с различни мнения. Въпреки това, публикациите на г-н Гарсия изглежда са насочени единствено към налагането на неговите лични убеждения относно сексуалната ориентация, което води до разделение и конфликт сред вашите читатели.

Като се има предвид сериозното естество на тези публикации и потенциалната вреда, която могат да причинят на чувствителни потребители или семейства, настоятелно призовавам да предприемете необходимите стъпки за отстраняването на Мимо Гарсия от вашия сайт. Това ще помогне за запазването на целостта и почтеността на блог.бг като платформа за отговорно и уважително съдържание.

 Очакваме вашето незабавно становище по този въпрос.

С Най-Добри Пожелания,

Панталей Панталеев



Тагове:   отстраняване,   блогбг,   мимо,


Гласувай:
19



1. blackpredator - Пантич,
25.03 14:39
що за кратункоФщина ?!
не полигорствай!
цитирай
2. pantaleev - що за кратункоФщина ?! не поли...
25.03 14:45
blackpredator написа:
що за кратункоФщина ?!
не полигорствай!


Това няма нищо общо с полигор, Пискова и т.н
Не знам дали видя че в петък чашата преля. Мимо няма място тук!
цитирай
3. icansing - Изчадията елбегетаси са обществено вредни!
25.03 15:14
Щях да употребя по-ясен, възприет термин.. но има модерация..
цитирай
4. dobrodan - Добре, а ние
25.03 15:16
с кого да се гъбаркаме тука :):):)?
Сияйния кога изгрее, кога не, симоната салмонелена и тя кога рисува, кога не; едното раче не може да отнесе всичко :):):), та призовавам за милост над Мимичето...
цитирай
5. pantaleev - с кого да се гъбаркаме тука :):):...
25.03 15:29
dobrodan написа:
с кого да се гъбаркаме тука :):):)?
Сияйния кога изгрее, кога не, симоната салмонелена и тя кога рисува, кога не; едното раче не може да отнесе всичко :):):), та призовавам за милост над Мимичето...

Аз не вярвам админите да го отстранят. Важна е принципната позиция и опитът за отстраняването му. Иначе винаги ще има с кого да се гъбаркаме и да си правим веселето. Да разбирам, че пледираш доживотна присъда в блог.бг :D ;)
цитирай
6. pantaleev - Щях да употребя по-ясен, възприет ...
25.03 15:31
icansing написа:
Щях да употребя по-ясен, възприет термин.. но има модерация..

Напълно те разбирам и стискам твоята десница съмишленико!
цитирай
7. milototo - Объркан съм и аз -признавам, това не ...
25.03 15:34
Объркан съм и аз -признавам,
това не е Пантич който познавам,
стилът му е променен,
това не е той за мен

Иначе за Мимо - виновен,
нека да бъде "обесен",
и от блога изнесен
цитирай
8. pantaleev - Колега Михайлов
25.03 15:38
Стига щуротии! Аз съм си аз. Все едно и ти и предатора не знаете как се гъбаркам, че се изненадвате. По скоро мен ме изненадват реакциите Ви. Поне не ме обвинихте че съм Пискова :D
Иначе ще ви издам една тайна - Това съм аз, Льоклер! :)))
цитирай
9. pantaleev - Дай Боже! Здравей! Приятно ми ...
25.03 15:40
crucial написа:
Дай Боже!


Здравей! Приятно ми е! Видях някои много точни твои коментари при Мимо за което те поздравявам.
Благодаря Сърдечно за подкрепата :) Долу Мимо Гарсия!
цитирай
10. icansing - Ще с' стараем!
25.03 15:41
Освен това, много ми хареса това за "доживотната присъда".. ЖЕСТОК си, но.. справедлив!!!
цитирай
11. pantaleev - Освен това, много ми хареса това за ...
25.03 15:44
icansing написа:
Освен това, много ми хареса това за "доживотната присъда".. ЖЕСТОК си, но.. справедлив!!!

Аз съм остроумен младеж :))) Е понякога съм и милостив но ми се качват на главата и после съжалявам за добротата си.
цитирай
12. blog13 - Иначе за Мимо - виновен, нека да ...
25.03 15:48
milototo написа:

Иначе за Мимо - виновен,
нека да бъде "обесен",



Интересна идея. Дали не я практикуват и в Саудитска Арабия, която е стълба на американската демокрация, защото е основен стожер на американския долар, който от друга страна се явява главен разпространител на педерастия и по тоя начин произвежда материал за бесене на ислямските фундаменталисти?
цитирай
13. pantaleev - Каква приятна дискусия се заформи
25.03 15:50
Благодаря Ви драги читатели :)
цитирай
14. milototo - blog13
25.03 15:56
Американската демокрация,
е пълна деградация
Иначе на моменти съм анархист,
Мимо е гей фундаменталист

Да не писнат сега гейове по цвички,
сложих обесен в кавички
за да бъде всичко прима
трябва да има рима!
цитирай
15. milototo - Драги Панто, с теб винаги били сме ...
25.03 15:59
Драги Панто,
с теб винаги били сме танто
Бъде все така игрив,
и не ставай докачлив
цитирай
16. cefules - Подкрепям! Аман от агресивна пе...
25.03 16:01
Подкрепям! Аман от агресивна педерастия!
цитирай
17. pantaleev - Драги Панто, с теб винаги били сме ...
25.03 16:01
milototo написа:
Драги Панто,
с теб винаги били сме танто
Бъде все така игрив,
и не ставай докачлив


Поне не каза че сме Куку и Пипи. Щях сериозно да се притесня :))) ;)
цитирай
18. pantaleev - Подкрепям! Аман от агресивна пе...
25.03 16:02
cefules написа:
Подкрепям! Аман от агресивна педерастия!

Благодаря Стефане! Дерзай :)))
цитирай
19. petgrig - Ахааааааа,
25.03 16:29
пак си говориш с другия си профил дето съчинява бездария:)

А цефула може още да копа дъното щом се слага баш на тебе. Той всъщност от какъв пол е?
цитирай
20. blog12 - Пак ли тоя споменава Полигор? Как да не го нарека влюбен в него, т.е.с нетрадиционна сексуална ориентация?
25.03 16:40
blackpredator написа:
що за кратункоФщина ?!
не полигорствай!

цитирай
21. pantaleev - пак си говориш с другия си профил ...
25.03 16:41
petgrig написа:
пак си говориш с другия си профил дето съчинява бездария:)

А цефула може още да копа дъното щом се слага баш на тебе. Той всъщност от какъв пол е?


А ти какво си - Анджито ли? Друг профил освен този и panti4 нямам. Значи теб те кефи Мимо щом плямпаш щуротии :))
цитирай
22. blog12 - Много по-наложително е да се омете ...
25.03 16:41
Много по-наложително е да се омете жалкият клеветник и страхливец цефуля, който и теб е облизал по задните части, мда.
цитирай
23. blog12 - Прав е.Трябва да сме пасивни педерасти като него.
25.03 16:43
cefules написа:
Подкрепям! Аман от агресивна педерастия!

цитирай
24. pantaleev - Давам свобода на мненията
25.03 16:45
Но не измествайте темата.
цитирай
25. cefules - По повод Цефуля, предлагам да на...
25.03 16:45
По повод Цефуля, предлагам да направите митинг пред руското посолство, ще е много в тон с останалото ви циркаджийство.
цитирай
26. petgrig - По повод Цефуля, предлагам да на...
25.03 16:48
cefules написа:
По повод Цефуля, предлагам да направите митинг пред руското посолство, ще е много в тон с останалото ви циркаджийство.

Ти да не би да ходиш там да се предлагаш с оная униформа дет беше облякъл? Де тоа късмет, де:)
цитирай
27. pantaleev - По повод Цефуля, предлагам да на...
25.03 16:48
cefules написа:
По повод Цефуля, предлагам да направите митинг пред руското посолство, ще е много в тон с останалото ви циркаджийство.

И Пискова да го отрази чак в Брюксееелл :D Откраднал си ми май бурканче чушлета и си намазал нечии дупари. Иначе не мога да си обясня подскоците на някои
цитирай
28. petgrig - пак си говориш с другия си профил ...
25.03 16:49
pantaleev написа:
petgrig написа:
пак си говориш с другия си профил дето съчинява бездария:)

А цефула може още да копа дъното щом се слага баш на тебе. Той всъщност от какъв пол е?


А ти какво си - Анджито ли? Друг профил освен този и panti4 нямам. Значи теб те кефи Мимо щом плямпаш щуротии :))

Ми не съм Анджито, колкото и да ти се иска. Явно много ти липсва, ма не те бръсне и за слива:)
цитирай
29. pantaleev - пак си говориш с другия си профил ...
25.03 16:50
petgrig написа:
pantaleev написа:
petgrig написа:
пак си говориш с другия си профил дето съчинява бездария:)

А цефула може още да копа дъното щом се слага баш на тебе. Той всъщност от какъв пол е?


А ти какво си - Анджито ли? Друг профил освен този и panti4 нямам. Значи теб те кефи Мимо щом плямпаш щуротии :))

Ми не съм Анджито, колкото и да ти се иска. Явно много ти липсва, ма не те бръсне и за слива:)

Как ме хвана. Рева за Анджи цял ден.. :D
цитирай
30. petgrig - Ревеш и още как!
25.03 16:52
Виж си предишния пост. А и не само ти - на всички ви е бръкнала в малките мозъчета:)
цитирай
31. cefules - Всеки може да проследи принципните ...
25.03 16:56
Всеки може да проследи принципните ми позиции, относно гей-уок-а. Писал съм и в другия си профил - основния, в който вече не мога да влизам. Задълбочен съм в научната фантастика. През годините, в които много не се вествах в блога, мои разкази бяха публикувани в два броя на престижния алманах ФантAstika и един във финалната книга на Библиотека "Галактика" (детска мечта), но това само между другото, за да покажа, че жанра ме вълнува. Следях повечето от сериалите и в началото търпях героите-гейове. Дори не ми правеше впечатление, после взех да ги толерирам, но...постепенно стана гадно. Няма съвременен американски научно-фантастичен сериал без гей. Просто ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Това вече е гадно, защото личи принудата, която обезобразява изкуството. Няма да гледам пети сезон на "Дискавъри" от любимия ми франчайз "Стар Трек", че там не стигаше една гей двойка и взеха да добавят нови и нови, докато накрая филма заприлича на гей купон в космоса. Многопрофилника blog12 на когото обещах, че ще се срещнем...И няма да е гей-среща (определено) е толкова тъпо парче, че даже не прави разлика между "активен" и "агресивен" (някои медикаменти убиват мозъка и се вижда от речника на "бившия поет"). Но дано малко по-интелигентните да направят малко по-сериозна разлика, че се дразня от пропагандата, защото убива изкуството, убива и свободата. Аман от задължителни герои и ПАРАДИРАНЕ. На blog12 е вече късно да препоръчам да се опита да си намери интимна ласка от жена, но Мимо е младо момче. Може и да опита, че да се успокои малко.
цитирай
32. pantaleev - Виж си предишния пост. А и не само ти - ...
25.03 17:27
petgrig написа:
Виж си предишния пост. А и не само ти - на всички ви е бръкнала в малките мозъчета:)

Ще пиша за Анджи, Манджи и каквото си поискам. Като се прави на публична фигура да се научи да носи на критика. Ае у лево

П. П Всеки мой пост е свободна дискусия и предизвиква фурор. Нека те е яд :))
цитирай
33. pantaleev - Стефане
25.03 17:38
Първо Благодаря за споделеното мнение. Няма да скрия, че твоята промяна е огромна. Не се отричам от това което съм писал за теб преди. Пък и мисля, че и ти беше писал че не харесваш старото твое аз. Правя това уточнение заради глупчото по горе който е възмутен как аз и ти имаме добри отношения сега.
Изненадан съм, че не можеш да влизаш в другият си профил.
Отностно филмите - Нещо ужасно е налаганата политкоректност. Няма филми вече без негри и гейове. За Мимо май е късно. Не иска и да чуе за жени. Бих се изненадал ако преживее катарзис, но пропагандата от запад като сериалчета от Нетфликс са му полирали мозъчето.
цитирай
34. blog12 - Неграмотността на тоя цървул е п...
25.03 17:58
Неграмотността на тоя цървул е пословична..."за да покажа, че жанрА ме вълнува".Блаженопочившият Рустам отделяше специално внимание на нея.Едно магаре, ако се постараеше, можеше да научи пълния и краткия член, но не и тая кратуна.
А фактът, че коментира не в своя профил, където се е заключил като плъх, а се размята из чужди блогове, е показателен, че е пълен боклук.И ти, и венци, и блекито, където се подмята, нямат модерация и не трият.А тоя е нищожество.
Честно,Пантич, не разбирам как можеш да харесваш това нещо.Ясно, че е путиноид, но само това може ли да бъде причина?
цитирай
35. pantaleev - Павка
25.03 18:31
Аз пък да те питам същото. Твоята жестока русофобия ли е причината да си с хора които не харесваше преди повече от 10 години. Защо ли си мисля, че и Рустамич ако беше жив сега нямаше да е на страната на мръсницата която звъня в местоработата му. Моля да не го намесваме сега и да уважим паметта му. Павка как се чувстваш до Пискова която е друшка с омразният ти Сава Павлов от който те спасявахме и водехме твои битки? Питам и него понеже го видях в фейса на Пискова. Как приема Анджи да е с Полигор. И виждам сходни коментари на теб и петгриг?! Хайде да не си държим сметка кой с кого дружи като бебета на пясъчника, че се дразня. Не знам дали се усещаш че с поведението си в моя блог и изместването на дискусията ближеш дупето на Мимо барабар с дупетата на бабите с които вечеря. Спри се!!!
цитирай
36. petgrig - А?
25.03 18:44
Ти откъде знаеш кой пише във фейса на Пискова? Ей ся ще й кажа, че надничаш и там.
цитирай
37. pantaleev - Ти откъде знаеш кой пише във фейса на ...
25.03 18:47
petgrig написа:
Ти откъде знаеш кой пише във фейса на Пискова? Ей ся ще й кажа, че надничаш и там.

Как да не знам? Ние сме Фейсбук приятели с нея. Ти сега ли разбра. Въх. Кажи и. Аз като Ви казвам, че не съм тоя за който ме мислите не вярвах те. Еми сега казвам, че съм тоя. :D
цитирай
38. petgrig - Ти откъде знаеш кой пише във фейса на ...
25.03 18:52
pantaleev написа:
petgrig написа:
Ти откъде знаеш кой пише във фейса на Пискова? Ей ся ще й кажа, че надничаш и там.

Как да не знам? Ние сме Фейсбук приятели с нея. Ти сега ли разбра. Въх. Кажи и. Аз като Ви казвам, че не съм тоя за който ме мислите не вярвах те. Еми сега казвам, че съм тоя. :D

А какво правиш при нея като не я харесваш? Да пулиш дзъркели ли?
цитирай
39. pantaleev - Ти откъде знаеш кой пише във фейса на ...
25.03 18:55
petgrig написа:
pantaleev написа:
petgrig написа:
Ти откъде знаеш кой пише във фейса на Пискова? Ей ся ще й кажа, че надничаш и там.

Как да не знам? Ние сме Фейсбук приятели с нея. Ти сега ли разбра. Въх. Кажи и. Аз като Ви казвам, че не съм тоя за който ме мислите не вярвах те. Еми сега казвам, че съм тоя. :D

А какво правиш при нея като не я харесваш? Да пулиш дзъркели ли?

Информирам се.. Александре! Споко знам, че не си Донев. Свий перките и ще си замълча. Имате с Анджи сериозен теч. Поправете го :))
За какво ти бе да изместваш темата ми? Вечеря с Мимо и бабки ли искаш..
цитирай
40. blog13 - 36. pantaleev - Павка Кого н...
25.03 20:52
pantaleev написа:
36. pantaleev - Павка


Кого наричаш "Павка"?
цитирай
41. pantaleev - 36. pantaleev - Павка Кого н...
25.03 20:59
blog13 написа:
pantaleev написа:
36. pantaleev - Павка


Кого наричаш "Павка"?


Blog12 - Павел Горинов - Полигор!
цитирай
42. blog13 - 36. pantaleev - Павка Кого н...
25.03 21:06
pantaleev написа:
blog13 написа:
pantaleev написа:
36. pantaleev - Павка


Кого наричаш "Павка"?


Blog12 - Павел Горинов - Полигор!


Би ли погледнал и потвърдил, какво е точно името което е написал в блога си, както и града от който е написал че е!
цитирай
43. blog13 - Вечеря с Мимо и бабки ли искаш. . . ...
25.03 21:08
pantaleev написа:
Вечеря с Мимо и бабки ли искаш...


Какви бабки - български ли руски?
цитирай
44. pantaleev - 36. pantaleev - ПавкаКого н...
25.03 21:21
blog13 написа:
pantaleev написа:
blog13 написа:
pantaleev написа:
36. pantaleev - Павка


Кого наричаш "Павка"?


Blog12 - Павел Горинов - Полигор!


Би ли погледнал и потвърдил, какво е точно името което е написал в блога си, както и града от който е написал че е!


Той има много фейк профили. Как да го кажа в поредна криза и обсесия е. Преди 10 години му спасих кожата от хора с които сега е. Не му обръщай внимание.
цитирай
45. pantaleev - Вечеря с Мимо и бабки ли искаш. . . ...
25.03 21:23
blog13 написа:
pantaleev написа:
Вечеря с Мимо и бабки ли искаш...


Какви бабки - български ли руски?


Български. Те го издържат. Победа Милева и Галинка Чавдарова. Родителите му май са абдикирали от него. Роден и учил в Надежда. Сега живее под наем в Студентски. Луда работа..
цитирай
46. kvg55 - pantaleev,
25.03 22:05
То днес всички педераси са усмихнати, защото светът е техен.
цитирай
47. pantaleev - То днес всички педераси са усмих...
25.03 22:37
kvg55 написа:
То днес всички педераси са усмихнати, защото светът е техен.

Все си мисля, че този който се смее последен най добре се смее. Вярвам, че светът ще се промени. Когато се отървем от розовата либерална чума както я наричам ще ги видим.
цитирай
48. 4u4ulana - Вече влизах при теб с тоя ник, както и с 4u4eloto.
25.03 23:35
pantaleev написа:
Аз пък да те питам същото. Твоята жестока русофобия ли е причината да си с хора които не харесваше преди повече от 10 години. Защо ли си мисля, че и Рустамич ако беше жив сега нямаше да е на страната на мръсницата която звъня в местоработата му. Моля да не го намесваме сега и да уважим паметта му. Павка как се чувстваш до Пискова която е друшка с омразният ти Сава Павлов от който те спасявахме и водехме твои битки? Питам и него понеже го видях в фейса на Пискова. Как приема Анджи да е с Полигор. И виждам сходни коментари на теб и петгриг?! Хайде да не си държим сметка кой с кого дружи като бебета на пясъчника, че се дразня. Не знам дали се усещаш че с поведението си в моя блог и изместването на дискусията ближеш дупето на Мимо барабар с дупетата на бабите с които вечеря. Спри се!!!


Не ми приписвай и оня блог 12.Аз подкрепих призива ти и дори го допълних днес.Жестоката ми русофобия е вярна, но не и че подкрепям Пискова или оня, който някои вземат за мен.По въпроса за "обсесията" - прочети оня постинг на цефуля, в който без никаква причина започва да плюе по мен.Аз не участвам във войната между ония двамата и да ме споменава е гадно.Ако аз в някой постинг срещу някого наплюя и теб, няма да си замълчиш, нали?Заради тая му мръсотия няма да го оставя на мира.
цитирай
49. pantaleev - Павка
26.03 08:54
Аз имам право да не подкрепя пък допълнението ти. Големи подскоци защо не нападам Стефан. Еми разбирам се с човека и тази писта не е моята. Виж как изместихте темата на моят постинг. Давам свобода на мненията но повтарянето на едно и също ми се втръсва. Успокой топката. До колкото виждам на Стефан му е забавно и Ви се надсмива. Пък ти прави каквото искаш.
цитирай
50. petgrig - Аз имам право да не подкрепя пък д...
26.03 09:32
pantaleev написа:
Аз имам право да не подкрепя пък допълнението ти. Големи подскоци защо не нападам Стефан. Еми разбирам се с човека и тази писта не е моята. Виж как изместихте темата на моят постинг. Давам свобода на мненията но повтарянето на едно и също ми се втръсва. Успокой топката. До колкото виждам на Стефан му е забавно и Ви се надсмива. Пък ти прави каквото искаш.

Ако му беше супер забавно и ни се надсмиваше нямаше да си затвори блоговете за коменти и да се крие зад чужди гърбове. Тоя е просто страхлива сива мишка какъвто винаги е бил.
И да му кажа и оттука - ще съм му най-лошия кошмар и когато най-малко го очаква. Напълно си го заслужи.
цитирай
51. pantaleev - И аз заявявам и обещавам да не оставя ...
26.03 10:00
И аз заявявам и обещавам да не оставя на мира педалчето Мимо Гарсия! Но за разлика от petgrig не смятам, че блогът е Готъм Сити и Стефан не е Жокера:D
цитирай
52. mimogarcia - Мимо е добра душа, нападната от лоши хора
26.03 12:29
Подписка срещу мен, инициирана и поддържана от хомофобни евроскептици, прехласващи се по диктатори!

Това сте Вие и Ви благодаря за възможността да осъзная колко прекрасна личност съм, след като точно такава сбирщина е против моята персона!
цитирай
53. pantaleev - Подписка срещу мен, инициирана и ...
26.03 12:58
mimogarcia написа:
Подписка срещу мен, инициирана и поддържана от хомофобни евроскептици, прехласващи се по диктатори!

Това сте Вие и Ви благодаря за възможността да осъзная колко прекрасна личност съм, след като точно такава сбирщина е против моята персона!


Умря циганката дето те хвалеше. Добра душа бил. Видях видеото което си пуснал и крещиш с дрезгав
препил глас. Явно си снощен. Ще продължим да изразяваме своите критични бележки. Админите няма да те изгонят но я се виж как се разподскача все едно те пращаме в свободната килия вече на Навални. По кротко болно момче.

П.п Да ти припомня че имаш да показваш становище на двама независими психиатъра един от друг. Чакаме!
цитирай
54. mimogarcia - pantaleev
26.03 13:11
Нито крещя - напротив, напълно спокойно давам отпор; нито съм пил; нито съм подскачал; нито съм болен!

И как може да си позволявате да набърквате Навални?!
цитирай
55. pantaleev - Мимо
26.03 13:18
Давам ти го като сравнение глупчо. Реакцията ти е на осъден на смърт :D. Подскачаш и те пречупихме - иначе нямаше да обърнеш внимание. Тази подписка която админите въобще няма да уважат е причина за една неворятна дискусия все пак и един хубав блогов празник. :)))
цитирай
56. blackpredator - Пантич,
26.03 15:18
преди години, точно по ТВОЯ начин,
кравата Пискова абортира от блога Алекс Алекс
гнусно!!!
няма начин да те подкрепя
особено когато правиш сглобка с Пулю..
цитирай
57. pantaleev - Предаторе
26.03 15:23
blackpredator написа:
преди години, точно по ТВОЯ начин,
кравата Пискова абортира от блога Алекс Алекс
гнусно!!!
няма начин да те подкрепя
особено когато правиш сглобка с Пулю..


Не правя никаква сглобка нито с Пулю, нито с Сулю. Както виждаш и на полигор му казах, че вървим по различни пътеки и подскача защо не нападам Стефан.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pantaleev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 382186
Постинги: 164
Коментари: 4710
Гласове: 27737
Архив